NUMAI NOI ȘI CODRUL VERDE

IMG_4776-1 (2)

Ți-amintești dragă Florică,
Tu plângeai co te vei pierde?
Când prin lunca cea de fagi,
Numai noi și codrul verde,
Știm cât ne eram de dragi?

Ți-amintești dragă Florică,
Tu sub bolta cea de fagi,
Eu ți-am spus că te iubesc?
Iar cu mere și desagi
Cobora înspre câmpie car moțesc?

Numai noi și codrul verde,
Întocmit-am legământul,
Ce l-am dat lui Dumnezeu;
Cât de larg o fi Pământul,
Eram numai tu și eu!

Astăzi, când ne-albiră anii,
Tot noi doi și codrul verde,
Am rămas, căci trei fetițe,
Au crescut, și-n van se pierde,
Dorul nost de-al lor ființe!

Azi privind spre-al zării farmec,
Nu mai plângi că te vei pierde,
Liniștiți ne ducem dorul,
Numai noi și codrul verde,
Așteptând Mântuitorul!
(Dedicație pentru Florica! Ionica)

IMG_4794-1 (2)

IMG_4810-1 (2)

IMG_4770-4 (2)


photo (2)

IMG_4798-3 (2)

2 gânduri despre „NUMAI NOI ȘI CODRUL VERDE

  1. Dragă Benule,
    Domnia Ta întotdeauna ai fost și ai rămas, și acum la bătrânețile noastre, un suflet ales,
    un artist dăruit Neamului acesta românesc sfințit dintotdeauna!
    Mulțumesc pentru frumoasele cuvinte!

  2. Ce familie minunata!!! Domnul sa va binecuvanteze ca tare sunteti mandrii ! Tot ce-ti doresti ca sa fii implinit si pe deplin fericit. Sunteti plini de culoare si radiati lumina marilor sarbatori.

Lasă un răspuns

