Ce mi-e mie drag per lume!

BEN TODICA la 62  Ani

Ce mi-e mie drag per lume!
(Dedicată prietenului Ben Todica)

Ce mi-e mie drag pe lume,
Prieteni dragi cu vorbe bune,
O vâlcea cu lăcrimioare,
Răsăritul cel de Soare!

Să văd roua peste câmpuri,
Mieii alergând pe dâmburi,
S-aud mierla dumbrăveană,
Cântând doina ei aleană,

Și mi-e drag s-aud cum bate,
Pe la cioturi scorburate
De goruni, o gheonoaie,
Repezită și vioaie,

Și mi-e drag să caut urme,
Ce-s lăsate-n zori de turme,
Turme albe de mioare,
Ca-n cer stele călătoare,

Când cu coama ca de zimbru,
Se ridică de prin cimbru
Vântul, ce ieșind în drum,
Poartă valuri de parfum,

La fântâna cea de piatră,
Coțofana și azi latră,
Stând pe cumpăna cea veche,
Ca-n povești zmeul de veghe,

Când văd fumul de la stână,
Văd câmpia cea română,
Când aveam inima pruncă,
Și purtam căciulă țurcă!

IOAN MICLĂU GEPIANUL

2 gânduri despre „Ce mi-e mie drag per lume!

  1. Dragă Prietene BENULE,
    Mulțumesc! Prietenia adevărată întradevăr este ca o aureolă a simplității
    noastre! Rădăcinile acesteea cresc din sufletul părintilor părinților noștrii!
    Tu Benule din Ciudanovița trăiești cu duh din sufletul Părinților dumitale, simpli,
    harnici și credincioși! Cu drag si frăție – din CRINGILA, N.S.W

  2. Nu exista pe lume grai mai frumos ca al mamei tale si al tatalui tau apoi urmeaza cel al fratilor si surorilor tale si nu mai putin in final ca o mangaiere si rasplata divina, graiul sotiei si al copiilor tai iar la batranete cand fata se inobileaza cu trasaturile durerilor si a bucuriilor vietii vine prietenul tau si le mangaie. Zice Domnul, ‘In toamna vietii iti culegi roadele!’. iMI SIMT BATAILE INIMII IN VERSURILE FRATIEI TALE FRATE IONICA.
    Domnul sa te binecuvanteze!

Lasă un răspuns

