EVENIMENT LITERAR

Blog-Cloaked_in_Fur_A13_Blog_banner

Dragi Prieteni,
„O bucurie a familiei mele, bucurie de părinţi care dorim din inimă,
să o împărtăşim cu Dumneavoastră Părinţi care la fel VĂ bucuraţi sincer
şi fericiţi de succesele Familiei Dumneavoastră!
“Iubirea este înţelepciunea cea adevărată”. I.M.
“Acest e-mail de bună veste l-am scris şi trimis la data de 6 mai, 2014,
mărturisindu-VĂ Domniilor Voastre bucuria familiei mele, cu ocazia publicării
“pe hârtie” a cărţii de debut “Cloaked in Fur”(Învelit in blană), a autoarei T.F.Walsh,
fiica noastră!”
“Surpriza mare pentru familia mea a fost bunăvoinţa Domniilor Voastre, prin
numărul de aprecieri, susţinere, ataşament şi recunoaştere, care cu toate au darul să
ne îndemne la noi creaţii si inspiraţii în lumea artelor şi culturii româneşti!”
“Pentru aceasta mă simt obligat, eu şi familia mea, precum in mod sigur autoarea
T.F.Walsh, fiica noastră, a VĂ Mulţumi cordial şi sincer! Inspiraţia venită mie imediat,
m-a făcut sa exclam: “Doamne, Prietenii adevăraţi se cunosc şi la o bucurie ce o ai!
Poate mai curată ca atunci când ai o suferinţă!”
Aşa am simţit eu, aşa o spun!
“Multumim din suflet, inimă şi credinţă celor ce cu atâta bunăvoinţă ne-aţi trimis
aprecierile Dumneavoastră!”

Ioan Miclau “Gepianul”

Draga Ionică,
Ce mare realizare pentru familia frăţiei tale şi pe lângă domniile voastre se bucură
şi neamul de români care mai au suflet de dac în ei. Eu cel puţin sunt in al nouălea cer
de bucurie. Parcă ar fi fata mea. Suntem mândrii cu toţii aici în Melbourne.
Cu drag şi dragoste,
BEN TODICA

…FELICITĂRI, DIN SUFLET!!! – pentru EVENIMENTUL LITERAR-CULTURAL, al FIICEI
DOMNIEI VOASTRE!!!
Adrian Botez

… Sincere felicitări pentru Dvs. şi pentru fiica Dvs. Aschia…
Sănătate, pace şi bucurii să vă dea Dumnezeu!
Pr. Al.Stanciulescu-Barda

…Alături de Domniile Voastre în această bucurie!! Felicitări!
Rodica Lăzărescu

Adevarat A Înviat! FELICITĂRI. Familia Ţene

….Mulţumesc, iubite frate mai mare, Ioan Miclău “Gepianul”,
pentru această frumoasă veste. Şi felicitări din toată inima. Am primit şi cartea
PE DRUMURILE ARTEI şi n-am apucat s-o citesc că am problemă cu ochii. O să
mă străduiesc însă, dacă e sănătate.
Vă doresc să vă bucuraţi în continuare de familia Dv. frumoasă, de copii, nepoti şi
mai ales de Florica, iubita Dv. soţie,
ADEVARAT A ÎNVIAT!
Cu toată preţuirea pentru un roman adevărat,
Cezarina Adamescu de la Dunăre

…Felicitări, sunt un mare admirator al scrierilor Taniei şi mă bucur pentru succesul ei!
Numai bine!
Oliviu Craznic

…Ne bucurăm mult şi vă dorim mult success întregii familii!
Nicolae Pintea

…Dragii nostrii, am primit e-mailul de la voi şi o să merg la bookstore să cumpăr cartea
Tincuţei! Vă rog să-mi trimite-ţi adresa voastră.
Vă pupăm pe toţi!
Zoriţa Stef

…Buna ziua, stimate domnule Ioan Miclău,
Felicitări sincere pentru fiica dumneavoastra! Şi pentru tot ce continuaţi să
creaţi şi să intreprindeţi pentru românii din Australia!(…)
Olga Alexandra Diaconu

…Cristos a Înviat!
Domnule şi doamna Miclău,
Felicitari pentru realizările dumneavoastră, atât pe plan literar, dar mai ales
pe plan familial! Nu este puţin lucru ca într-o familie, doi membri sa fie talentaţi
la literatură. Sau, aschia nu sare departe de trunchi, cum spune un proverb
românesc. Sunt mândră să fiu bihoreană şi contemporană cu dumneavoastră.
Vă doresc dumneavoastră si fiicei talentate, multă inspiraţie, mult success
şi recunoaşterea international a talentului dumneavoastră.
Cu prietenie, vecina de peste pădure,
Doina Marta

…Adevărat că a-nviat!
Mulţumim pentru veştile bune, ne bucurăm pentru realizările frumoase.
Să vă dea bunul Dumnezeu sănătate să duce-ţi la îndeplinire ceea ce va-ţi
propus să realizaţi!
Vă îmbrăţişăm cu drag
Elena, Dita şi familia

…Onoratei familii Miclău,
Dragă Ionică,
Mulţumesc pentru urările transmise cu prilejul sfintelor sărbători a Învierii Domnului
din anul 2014, Aceleasi doriri de bine, fericire şi sănătate din partea preotesei Paula,
a fiicelor Carmen, Laura, Amalia şi a subsemnatului. După Sfintele sărbători, mai exact
după 18 Mai, îti voi trimite Diploma de Cetăţean de Onoare şi Monografia localităţii
Gepiu.
Hristos a Înviat!
Preot Gheorghe Nemes

…Vă mulţumesc!
Fie ca ÎNVIEREA DOMNULUI sa vă aducă pace, bucurii, Lumina!
Cu drag
Mariana Gurza

EVENIMENT JUBILIAR 1914-2014
“Sfintirea Monumentului Eroilor Români din localitatea Gepiu, Bihor, România,
căzuţi în cele două Războaie Mondiale. Festivitatea se v-a desfăşura pe data de
18 mai, 2014, orele 16.
Cu drag
Pr. Gheorghe Nemes – Oradea
El însuşi Fiu al satului Gepiu

Rugaciunea unui fiu al satului Gepiu
„Doamne IIsuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu, Miluieşte-mă pe mine păcătosul!
Căci pentru mine Tu Doamne eşti stânca cea tare a Pământului, a Mării şi a
Focului. Când totul se cutremură, însăşi universul, Faţa Ta Doamne o desenează,
amintindu-ne de Tine, nouă păcătoşilor şi uitucilor! Ești Doamne în fiecare rază
de Soare, Luminezi viaţa mea, luminezi întunericul din mintea mea spre a Te vedea!
Te rog Doamne miluieşte-mă pe mine neştiutorul cu înţelepciunea binefăcătoarei
Tale iubiri! Miluieşte Doamne Dumnezeule satul în care m-am născut, holdele de
bucate ale sătenilor, spre a le dăruii Doamne IIsuse Hristoase pâinea cea de toate zilele,
pacea şi iubirea Tatălui din Ceruri!
Amin
Ioan Miclau
Fiu al satului Gepiu

Lasă un răspuns

