Pe Bratele Mamei

PE BRATELE MAMEI

Crescut pe al ei brate
La sanu-I cald si sfant,
Nu pot uita cantarea,
In cantul ei zicand:

“O, tu copilul mamei,
Sa ai multe averi,
Dar tu insa sa nu uiti,
A mele lungi dureri!

Esti viata mea cea dulce,
Esti cantul vietii mele,
A mele ganduri zboara
Ca mandre randunele!

Te vad ajuns, scapat
De trista saracie,
Eu stau pe loc, si plang,
Mai mult de bucurie;

Esti parga de iubire,
N-am alta veselie,
Decat sa lupt sa nu simti
Amara saracie!

Crescut pe al ei brate,
La sanu-I cald si sfant,
Eu nu stiam cei frica,
Nici nu eram flamand!

Deaceea azi prin vis,
Desi sunt treaz, privesc,
Spre cer trimit o ruga:
“O, Mama, te iubesc”

Fotografie din anul 1944
Ioan Miclau, la varsta de 4 ani,
si mama sa, CATITA MICLAU
n.1913. Gepiu – Bihor.

Lasă un răspuns

