Sos Cu Spanac

In Bucatarie Cu Flora

a

a

a

“Daca ai copii, va spun eu, fie mici, fie mari, tot mama esti cat traesti, si, tot cu aceleasi griji de ai indrepta spre bine, doresti!” Azi iar am fost sa o vizitez pe fiica mea Tincuta, i-am dat o mana de ajutor prin gradina, are gradina frumoasa, fapt ce ma bucura. Am cules si un cosulet de spanac, din care am si pregatit impreuna o mancare usoara de “Sos cu spanac”. Bineinteles dupa o reteta stabilita de comun acord, dar traditionala de fapt la
romani.

Ingrediente:

750 gr. de spanac
3 “catzei” de usturoi
2 linguri de faina
2 cani de lapte
3 linguri de ulei de floarea soarelui
Prepararea:
1. Spanacul se limpezeste cu apa  curata. Apoi se fierbe pentru 15 minute.
2. Dupa asta se strecoara si se taie foarte marunt.
3. Intr-o cratita se pune uleiul si usturoiul taiat si acesta marunt, se caleste putin si se adauga faina amestacandu-se 3-4 secunde. Imediat se pune spanacul si se amesteca totul impreuna. 4. Se toarna si laptele peste ele, se amesteca bine dar incontinuu, pana se face un sos ingrosat. Sare se pune dupa gust.
5. Intre timp se prepara separat cateva ochiuri de ou, functie de numarul farfuriilor
necesare, astfel deasupra fiecarui sos de spanac se asceaza si un ochiu de ou!

a

Pofta buna!
Flora
3 gânduri despre „Sos Cu Spanac

Lasă un răspuns

