Prajitura Cu Zmeura, Coacaze Si Mure

In Bucatarie Cu Flora

Mi-aduc aminte cu drag de bunica mea  care intotdeauna ne pregatea cele mai bune placinte, prajituri, cu fel de fel de fructe! Mie imi placea cele cu cirese si cu zmeura. Dar si cu prune sau majun de prune, dupa sezon, bunica stia sa faca cele mai gustoase mancaruri, de cari si azi imi amintesc!
a

Zilele astea fetele mele mi-au adus in dar niste zmeura rosie (raspberry) si mure negre(blackberry), iar eu le-am promis sa le pregatesc o prajitura asa cum facea bunica mea pe vremuri. Cat mi-am putut eu aduce aminte a fost suficient, mai ales ca  era destul de simpla prepararea, iar dupa reteta pe care mi-am intocmit-o, a iesit o prajitura de tot dragul. Problema a fost ca nu a apucat a se aseza si raci cat de cat, fiindca au dat-o gata mancatorii mei!
a
Incercati si dumneavoastra reteta bunicii!

Ingrediente:
3 oua
1 pahar de zahar
1/2 pahar de ulei
1/2 pahar de lapte
2 cani de faina
1 lingurita bicarbonat de sodiu
stinsa cu zeama de la o lamaie.
1 lingurita coaja de lamaie razalita
2 linguri zeama de portocala
500gr.(impreuna) zmeura, coacaze, mure.
(pot fi folosite si cirese)

a

Preparare:
1. Oule intregi se bat cu zaharul bine, intre timp se pune uleiul si laptele, se amesteca bine, apoi se adaoga zeama de portocala, coaja de lamaie razalita.
2. Se pune bicarbonatul de sodiu care se stinge cu zeama de la o lamaie. Se adaoga faina si se amesteca foarte bine, obtinandu-se aluatul, care se aseaza pe o tipsie unsa cu unt si presarata cu faina.
3. Deasupra aluatului se pun fructele amestecate.
4. In final se presara nuca macinata marunt si amestecata cu cu zahar vaniliat.
5. Se pune la cuptor la 180 grade, timp de 45-55 minute.
Pofta buna!
Flora
2 gânduri despre „Prajitura Cu Zmeura, Coacaze Si Mure

Lasă un răspuns

